Service

Supportavdelningen på Thermex kan kontaktas för att få hjälp med följande:
  • Teknisk support vid montering och installation av din köksfläkt.
  • Förklaring av funktioner på din köksfläkt.
  • Serviceanmodan under reklamationsrätten på din köksfläkt.
Observera att behandling av ert serviceärende först sker efter att vi mottagit giltig faktura eller kvitto som dokumentation för att produkten är inom reklamationsrätten.

Läs våra servicevillkor och personuppgiftspolicy innan ni gör en serviceanmälan.

Har ni behov av service på en produkt utanför garanti- eller reklamationsrätten hänvisar vi direkt till vår servicepartner, Garantgruppen AB.
Närmaste serviceverkstad hittar ni genom att söka via denna länk: http://garant.se/om-oss/kontakt/

Garantiservice beställs genom att fylla i formuläret nedan.

 

Se även vår sida FRÅGOR, där ni hittar svar på vanliga frågor.

Formuläret nedan fylls endast i vid beställning av service på produkten inom garanti- eller reklamationsrätten.
Frågor gällande teknisk support, förklaring av funktioner eller liknande skickas till
info@thermex.se
 

Serviceformulär

Produktinformation

Produktnamn/modell*
Produkttyp*
Motortyp*
Varenummer*
Varenummeret står på produktens typskylt. På köksfläktar sitter typskylten oftast under filtret, inne i fläkten.
Monteringstyp*
Inköpsdatum (åååå-mm-dd)*
Fakturanummer (Fakturanummer på Thermex originalfaktura)
Inköpsställe*
Återförsäljares e-mail
Återförsäljares tel.
Felbeskrivning*
 

Kunduppgifter

Namn*
Adress*
Postnr.*
Ort*
Telefon*
Träffas säkrast mellan
E-mail*
Kopia av kvitto
Foto / Video på problemet #1
Foto / Video på problemet #2
  Jag accepterar servicevillkor och personuppgiftspolicyn
  Jag är återförsäljare, och önskar återkoppling efter utförd service
* Obligatoriska uppgifter