Service

Supportavdelningen på Thermex kan kontaktas för att få hjälp med följande:
  • Teknisk support vid montering och installation av din köksfläkt.
  • Förklaring av funktioner på din köksfläkt.
  • Serviceanmodan under reklamationsrätten på din köksfläkt.
Observera att behandling av ert serviceärende först sker efter att vi mottagit giltig faktura eller kvitto som dokumentation för att produkten är inom reklamationsrätten.

Läs våra villkor innan ni skickar in serviceanmälan.

Har ni behov av service på en produkt utanför reklamationsrätten, hänvisar vi till Thermex's servicepartner Senzum Field Service. Det är inget krav att använda vår servicepartner utanför reklamationsrätten, ni kan välja annan tekniker, som t.ex. eran lokala elektriker eller vitvarureparatör. Oavsett om ni väljer Thermex’s servicepartner eller en annan tekniker, är service och reparationer utanför reklamationsrätten alltid för egen räkning. Fördelen med att välja Thermex’s servicepartner är att de har kunskap om våra produkter.

Önskar ni att använda Senzum Field Service, skall ni fylla i formuläret nedan.
 

Se även vår sida FRÅGOR, där ni hittar svar på vanliga frågor.

Formuläret nedan fylls endast i om ni önskar service på produkten.
Frågor gällande teknisk support, förklaring av funktioner eller liknande skickas till info@thermex.se

Serviceformulär

Produktinformation

Produktnamn/modell*
Produkttyp*
Motortyp*
Varenummer*
Varenummeret står på produktens typskylt. På köksfläktar sitter typskylten oftast under filtret, inne i fläkten.
Monteringstyp*
Inköpsdatum (åååå-mm-dd)*
Fakturanummer (Fakturanummer på Thermex originalfaktura)
Inköpsställe*
Återförsäljares e-mail
Återförsäljares tel.
Felbeskrivning*
 

Kunduppgifter

Namn*
Adress*
Postnr.*
Ort*
Telefon*
Träffas säkrast mellan
E-mail*
Kopia av kvitto
Foto / Video på problemet #1
Foto / Video på problemet #2
  Jag accepterar villkoren
  Jag är återförsäljare, och önskar återkoppling efter utförd service
* Obligatoriska uppgifter